Polsat News i Polsat 09.04.2017 - hotelowy savoir vivre dla rodzin O zimowym wypoczynku w Polsat News O zimowym wypoczynku w Polsat News Inauguracja IX edycji HPR w Olandii Rozmowa z Violettą Hamerską na Gali Hotel Przyjazny Rodzinie dla Polsat News
basket
Dodaj swoje ulubione hotele, aby je wygodnie przeglądać
Znajdź hotel

Kryteria oceny

Kryteria dla hotelu ubiegającego się o certyfikat

HOTEL PRZYJAZNY RODZINIE

IX Edycja 2016/2017

(wyposażenie bezpłatne w hotelu)

 

Pokój Hotelowy (Tak/Nie)

  • Łóżeczko z materacem dla małego dziecka
  • Pościel w łóżeczku dla małego dziecka
  • Dodatkowe poduszki dla dzieci
  • Dodatkowe koce dla dzieci
  • Podgrzewacz do butelek
  • Czajnik do zagotowania wody
  • Nawilżacz powietrza
  • Stojak na walizki lub wbudowany stojak w meblach
  • Plastikowe naczynia i sztućce dla dzieci
  • Zabezpieczenia kontaktów
  • Przewijak dla małych dzieci
  • Zabezpieczenie okien i drzwi balkonowych przed otwarciem przez dzieci
  • Pisemna informacja o udogodnieniach dla dzieci, ważnych telefonach do lekarza, apteki i itp., pierwszej pomocy medycznej, atrakcjach dla dzieci w obiekcie

 

Łazienka Hotelowa (Tak/Nie)

  • Dodatkowe ręczniki dla dzieci
  • Jednorazowe kubki do mycia zębów dla dzieci
  • Wanienka do kąpieli dziecka
  • Mata antypoślizgowa pod prysznicem lub w wannie
  • Plastikowa miska do prania
  • Krzesełko łazienkowe lub podest
  • Nocnik lub nakładka na sedes
  • Pojemnik na brudne pieluchy lub jednorazowe torby

 

Recepcja/Lobby (Tak/Nie)

  • Aktualne telefony do:  najbliższego lekarza pierwszego kontaktu, pediatry,    ginekologa oraz pielęgniarki
  • Aktualny kontakt do najbliższej apteki
  • Publiczna toaleta z przewijakiem dla małych dzieci
  • Możliwość wypożyczenia książek dla dzieci w różnym wieku
  • Możliwość wypożyczenia różnych gier rodzinnych dla dzieci w różnym wieku
  • Możliwość wypożyczenia DVD z bajkami
  • Apteczka z plastrami, wodą utlenioną, jałowymi gazikami i bandażami oraz solą fizjologiczną w ampułkach
  • Informacja o pierwszej pomocy medycznej w obiekcie widoczna dla gości
  • Jednorazowy termometr do mierzenia gorączki lub elektroniczny termometr z wymiennymi jednorazowymi końcówkami
  • Miejsce na przechowywanie wózków dziecięcych
  • Zestaw powitalny dla dzieci w różnym wieku (np. kolorowanki, kredki i blok, bezpieczna zabawka, itp.)
  • Możliwość zakupienia w recepcji dań dla małych dzieci i niemowląt
  • Pisemna informacja o udogodnieniach dla rodzin z dziećmi dobrze widoczna

 

Restauracja (Tak/Nie)

  • Krzesełko do karmienia dla dzieci
  • Wydrukowane specjalne menu dla dzieci z informacjami o mniejszych porcjach dla dzieci w niższych cenach
  • W menu dla dzieci do wyboru: ryż, kasza, frytki, ziemniaki
  • W menu dla dzieci do wyboru co najmniej 3 różne surówki lub sałatki
  • Zestaw do kolorowania – kolorowanki lub blok oraz kredki
  • Podgrzewacz do butelek lub słoiczków
  • Plastikowe naczynia i sztućce, w tym plastikowe kubki (produkty z atestem)
  • Jednorazowe śliniaczki dla małych dzieci
  • Oznakowanie w restauracji miejsca z akcesoriami dla dzieci
  • Pisemna informacja o udogodnieniach dla dzieci widoczna w restauracji

Rozrywki - Klub dla dzieci i młodzieży (Tak/Nie)

  • Kącik zabaw dla dzieci w różnym wieku
  • Kącik z grami komputerowymi (lub konsole) dla młodzieży
  • Programy animacyjne dla dzieci i młodzieży
  • Kanały telewizyjne dla dzieci lub możliwość wypożyczenia DVD z bajkami
  • Plac zabaw dla dzieci na zewnątrz obiektu (nie dotyczy hoteli miejskich

 

Przebieg meldowanie/wymeldowanie gości(Tak/Nie)

  1. Czy podczas meldowania pracownik recepcji przekazał informacje o udogodnieniach w hotelu dla dzieci stosownie do wieku dziecka/dzieci ?
  2. Czy podczas meldowania przekazano informacje o tym, co można wypożyczyć w recepcji dla dzieci ?
  3. Czy podczas meldowania zaproponowano książeczki, film na DVD lub gry dla dzieci  stosownie do wieku ?
  4. Czy podczas meldowania pracownik poinformował o numerze telefonu pod który należy dzwonić w razie problemów ?
  5. Czy podczas wymeldowania pracownik zapytał, jak minął pobyt i czy dziecko było zadowolone ?

 

Jakość obsługi (Punkty od 0 do 5)

  • Ciepłe, przyjazne powitanie
  • Sprawny meldunek
  • Udzielnie informacji o udogodnieniach dla rodzin z dziećmi w czasie meldunku
  • Zapytanie o specjalne potrzeby rodziny z dzieckiem/dziećmi
  • Poziom czystości w pokoju hotelowym i na terenie obiektu
  • Chęć współpracy obsługi w spełnianiu próśb
  • Szczere, oddane nastawienie personelu
  • Obsługa w restauracji
  • Podejście do rodzin z dziećmi
  • Łatwość poruszania się po obiekcie – dobre oznakowanie

Idea kampani HPR

DZIECKO VIP - em W HOTELU

Hotel Przyjazny Rodzinie to ogólnopolska kampania i konkurs, którego celem jest ocena i promocja obiektów hotelowych, tworzących atrakcyjne warunki wypoczynku i pobytu dla rodzin z dziećmi w różnym wieku.

W ciągu 8 lat oceniliśmy i przyznaliśmy certyfikaty 589 obiektom hotelowym. Przejechaliśmy 437.610 km w tym czasie, aby dotrzeć do audytowanych hoteli. Tu znajdziesz hotel dla swojej rodziny z aktualnym certyfikatem HPR, który jest ważny do 31.08.2017. Obecnie trwa już IX edycja 2016/2017.

Ważność certyfikatów HPR:

  • VIII edycja 2015/2016 - do 31.08.2017
  •   IX edycja 2016/2017 - do 31.08.2018
Organizator – Etirez Violetta Hamerska